Įvairūs Bendros diskusijos Technologijos ir mokslas

 Tikroviški skaitmeniniai personažai

Pokalbiai apie įvairiausias technologijas, straipsniukai ir panašiai

Standartinė Imagination » 2008 Rgs 11, 23:15

Kompiuteriniuose žaidimuose ir filmuose pradeda pasirodyti neįtikėtinai gyvai atrodantys animaciniai personažai - visa tai dėka naujos "image metrics" pavadinimu žinomos technologijos.

Emily - video rodoma moteris sukurta pasinaudojant šia trimačio modeliavimo technologija, atkuriančia pačias smulkiausias veido išraiškos dalis. Tai yra viena pirmųjų skaitmeniniu būdu sukurtų personažų, peržengusių ilgai gyvavusį mažo animacijos realistiškumo barjerą.



Kalifornijos kompanijos "Image Metrics" užsiima kompiuteriu sugeneruotų vaizdų kūrimu Holivudo studijoms. Kompanija taip pat žymi tuo, jog sukūrė animaciją kompiuteriniam žaidimui "Grand Theft Auto". Šį video jie pradėjo kurti įrašydami merginos pokalbį. Tada visi veido judesiai suskaidyti į dešimtis mažesnių judesių, kiekvienam iš kurių priskirta atskira 'valdymo sistema'. Tada jie judesys po judesio atkūrė gestus pasinaudodami trimačiu (3D) modeliu. Tikslas buvo įveikti tradicinius sunkumus, kylančius animuojant žmogaus veidą, pavyzdžiui, kai oda atrodo per daug blizgi, arba kai judesiai yra per daug simetriški.

"Devyniasdešimt procentų darbo yra įtikinti žmogų akių tikroviškumu", teigia Mike'as Starkenburg'as, vienas iš "Image Metrics" specialistų. "Akies judesių laikinio suderinimo subtilumas yra išties sudėtingas. Žmonės taip pat pasižymi natūralia asimetrija - pavyzdžiui, raumenų išsidėstymo skirtumais priešingose veido pusėse. Šie netobulumai yra labai nežymūs, tačiau būtent tai yra kas žmones padaro tikrais".

Ankstesni veidų animacijos metodai naudodavo specialius taškus-jutiklius, kurie uždedami ant veido ir jais sekamas paviršiaus judėjimo pobūdis. "Image Metrics" analizuoja veido judesius atskirų video taškų (pikselių) lygmeniu, o tai reiškia, jog gali būti užfiksuotos net subtiliausios variacijos - tokios kaip odos įsitempimas aplink akis.

"Visada egzistavo skirtingų veido judesių valdymo sistemos, tačiau anksčiau jums tekdavo nustatyti, ar akis yra užmerkta ar atmerkta, viename kadre nustatyti, jog akis yra 3/4 atmerkta, kitame 1/2 atmerkta ir t.t. Dabar viską galima sukurti daug tiksliau. Pavyzdžiui, galima valdyti šypsenos viršutinę dalį 3-4mm iš dešinės pusės", pasakoja Starkenburg'as.

Daugelį metų šis barjeras buvo neįveikiamas animatoriams. Didinant kompiuteriu sugeneruoto veido realistiškumą, jis vis vien būdavo iš pirmo žvilgsnio atskiriamas nuo realaus veido. Dėl šios priežasties kompiuterinių žaidimų kūrėjai netgi dirbtinai supaprastindavo savo kūrinius - tikroviškumą didinti paprasčiausiai nebuvo prasmės.



* Straipsniukas iš Technologijos.lt.
Vartotojo avataras
Imagination
Urvinis
 
Pranešimai: 10638
Miestas: Vaizduotė
Medaliai: 12
Taškai: 2334

Reputacija: 241 Pridėti reputacijos tašką

Standartinė H3.Farguc » 2008 Rgs 11, 23:42

matos kad skaitmenine, bet labai sunku suprast tai. is pirmo zvilgsnio tikroviska :@_
H3.Farguc
H3nity™
H3nity™
 
Pranešimai: 4963
Miestas: Siauliai-Airija-Clonmel-Co.tipp
Medaliai: 17
Taškai: 1175

Kovų lygis: B+

Reputacija: 94 Pridėti reputacijos tašką

Standartinė da1navoS » 2009 Bal 23, 20:05

Iš pradžių maniau, kad žmogus :D Tik po to supratau, akys truputį netikroviškos...
da1navoS
Patyręs dalyvis
 
Pranešimai: 685
Miestas: Panevėžys
Medaliai: 1
Taškai: 312

Kovų lygis: N

Reputacija: 11 Pridėti reputacijos tašką

Standartinė DaigaN » 2009 Bal 24, 16:10

oho kaip tikroviškai atrodo :shock:
DaigaN
Neprilygstamas
 
Pranešimai: 5783
Miestas: Kaunas
Medaliai: 14
Taškai: 1001

Kovų lygis: A

Reputacija: 129 Pridėti reputacijos tašką

Standartinė sFx » 2009 Bal 25, 17:37

Grinai, galvojau, kad tikra, vat tik akys išduoda truputį :D
Vartotojo avataras
sFx
Forumo gyventojas
 
Pranešimai: 958
Miestas: Šiauliai
Medaliai: 1
Taškai: 149

Kovų lygis: N

Reputacija: 3 Pridėti reputacijos tašką

Standartinė cyrixs » 2009 Lap 08, 18:59

Man atrodo taip tikroviska. :vsad:
Vartotojo avataras
cyrixs
Įsijaučiantis
 
Pranešimai: 93
Miestas: Klaipeda
Taškai: 57

Reputacija: 0 Pridėti reputacijos tašką



Įvairūs Bendros diskusijos Technologijos ir mokslas

cron

Prisijungti

Forumo stilius

Pasirinkimas:

free tattoo Designs mezoterapija