Pirmoje nuotraukoje parodytas modelis "Blade". Autoriaus Ying Hui Choo manymu, transporto priemonės efektyvumas padidinamas sumontavus vėjo turbiną, kuri įkrauna automobilio akumuliatorių.
Peugeot Blade:

Oskar'o Johansen'o sukurtas "888" savo centrinėje dalyje turi lanksčią ašį, per kuria automobilis gali būti perlenkiamas tais atvejais, kai reikia sumažinti jo ilgį - taip jis lengviau pastatomas į stovėjimo vietą, be to, jis geriau matomas kitiems vairuotojams.
Peugeot 888:

Emre Yazici modelis "EGO" turi tik dvejus ratus, ir valdomas specialia vairalazde. Priekinis stiklas tuo pačiu naudojamas vietoj durų.
Peugeot EGO:

Amerikietis Tolga Metin sukūrė "Peugeot Magnet" - automobilio, varomo magnetine energija, koncepciją. Transporto priemonės idėja gimininga magnetinės levitacijos principu veikiantiems traukiniams.
Peugeot Magnet:

Dizaineris iš Prancūzijos Woo-Ram Lee pasiūlė elektrinį "MoVille" - vieno keleivio kapsulę, judančią ant trijų įmagnetintų rutulių.
Peugeot MoVille:

Kinietis Ke Guo sukūrė aerodinaminės formos vandens lašą primenantį automobilį, kurį autoriaus teigimu įkvėpė "Formulė 1". Lenktos formos priekinis "PRO" stiklas tuo pačiu veikia kaip atidaromas automobilio salono dangtis ir užtikrina 180 laipsnių matomumą šonine kryptimi.
Peugeot PRO:

Michael Witus Schierup of Denmark says his "Peugeot Verde" taip pat gali keisti savo ilgį priklausomai nuo to, kokioje aplinkoje jis naudojamas. Autorius numato tris režimus: automagistralės, miesto ir parkavimo. Automagistralės režime transporto priemonė išsitempia iki pilno ilgio - maždaug 5 metrų. Miesto režime ilgis sumažėja iki maždaug 3,6m, o parkavimo režime automobilis sutrumpėja maksimaliai.
Peugeot Verde:

Dalyvis iš Argentinos Esteban Peisci pasiūlė "Xtreet". Šis modelis taip pat vietoj tradicinių ratų naudoja sferas.
Peugeot Xtreet:

* Straipsniukas iš Technologijos.lt.