Nieko jis neperskaitęs. (nepyk) Logotipe kiekviena detalė yra svarbi. Pradedant šriftu (tipografika), santykiu su pačiu logotipu, spalvų kiekiu, ką norėta juo pasakyti. Kitas dalykas yra tai, kad reikia atmesti visus dalykus, kurie visiškai neturi jokios prasmės ar reikšmės su logotipo idėja.
Tarkime:
NikePosakis:
Just do it!Kaip logotipas dera su pasakymu. Vizualiai logotipas atrodo štai taip:

O jų posakis yra vos ne esminė sąsaja, kadangi "just do it" siejasi su reikalingų darbų padarymų (kaip kad multikuose būna) ir jų logotipas yra vizualiai labai panašus į tokią varnelę, kuri yra žymima, kai darbas padarytas.

Čia kaip pavyzdys, kad nesilygintum su tokiais grandais ir jų prekių ženklais, nes dar per anksti save kelti. Taip pat, kuriant ar tai paprastai rodant žmonėms tokius logotipus kaip nike/apple...... ir panašiai buvo ištirta, kad jie sukelia tam tikrą jausmą galvoje, kuris stimuliuoja smegenis ir verčia pirkti/nešioti ar panašiai.
Kitas dalykas. Tavo loguose yra per daug detalių, kurios neturi jokios reikšmės ar prasmės, linijų storiai/kai kurie segmentai visiškai nedera su tekstu.
Mano patarimai tau:
Kol kas apsiriboki juodai/baltais logotipais su tam tikromis detalėmis (jeigu išvis jas dėsi) kaip, kad akcentu. Tik akcentas turi turėti išskirtinį vaizdą. Kol kas nenaudok gradientų ar pašviesinimų. Pabandyk daryti logotipus kaip šešėlines dėmes. (pagooglink jeigu nežinai kas tai yra)
Jeigu darai logotipą, turėk idėją, domėkis firma, kad žinotum kaip pateikti ar susieti logotipą su jų darbo esme/politika/kokybe ir auditoriją kuriai turi būti skirtas logotipas.
Logo negali būti toks pat 12 metų ir 32 metų auditorijai, kadangi jis paprasčiausiai nekabins jų. Tad, geriau mažiau kalbų, daugiau darbų, nes tik kalbėdamas, kad tavo darbai panašaus lygio kaip ir grandų, nepaversi jų panašiais.
Aišku nesupyk, noriu, kad tik patobulėtum kūrime, nes tikrai turi potencialo.
